Werkwijze

Een bezoekbeleving op maat

Ieder bedrijf is anders. En dan bedoelen we niet alleen qua grootte, aantal medewerkers of werkzaamheden. Het gaat ons vooral om de bedrijfscultuur en identiteit. Wat wilt u uitstralen en wat absoluut niet? Welke doelen wilt u realiseren en hoe kan de facilitaire afdeling hieraan bijdragen? Hoe is het met de gastvrijheid gesteld?

We nemen dit samen met u door en bepalen op welke manier de bezoekbeleving beter aan kan sluiten bij uw wensen en doelen.

Op basis van de geformuleerde doelstellingen en de analyse van uw huidige situatie komen we tot een plan van aanpak op maat. In de zeven fasen van uw bezoekbeleving belichten we de mogelijkheden voor mens, proces en omgeving. Alle benodigde diensten kunnen we modulair leveren, zoals een training voor uw medewerkers en het opstellen van een instructieboek. Alles is mogelijk, maar het gaat erom wat er nodig is in uw gewenste gastvrije situatie.

De wereld om u heen verandert en uw bedrijf verandert ook, daarom blijven we na implementatie voortdurend monitoren en bijsturen om te zorgen dat uw bezoekbeleving passend is en blijft.

Het juiste gevoel benadrukken en de juiste indruk achterlaten bij uw bezoek, dat is de kern van Welkom!

 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gastvrij én veilig: lees er alles over in onze whitepaper "GastVeiligheid":

Download de whitepaper Sluiten