Klantverhalen

Welkom! creëert een bezoekbeleving die past bij de bedrijfscultuur en identiteit van het bedrijf. Lees in onze klantverhalen hoe we zorgen voor de juiste bezoekbeleving bij onze klanten.

Medewerkers Fröbel weer zichzelf na opfriscursus gastvrijheid

02 september 2021

Hoe zeg je iemand beleefd goedendag? En hoe neem je ook alweer een bestelling op? Medewerkers van de Rotterdamse lunchroom Fröbel waren het na de maandenlange coronasluiting even helemaal kwijt. Een training van Welkom! deed wonderen.

Atrium Amsterdam weer klaar voor ontvangst

01 juli 2021

Nét even die plus bieden. Voor het toonaangevende Atrium in het hart van de Amsterdamse Zuidas is dat van groot belang. Niet alleen de dienstverlening heeft daarom een upgrade gekregen, ook de receptiedames van Welkom! zijn ...

Professionele en warme ontvangst bij Mediq

18 december 2020

De dames van het receptieteam zijn het boegbeeld van Mediq, leverancier van medische producten en zorgoplossingen in Utrecht. Facility manager Edward van Tuinen is dan ook enorm trots op de nominatie voor de verkiezing van de ...

Ontvangst Signify: meer dan een receptie

11 december 2020

Op veel locaties is een receptie een receptie, maar dat geldt niet voor de ontvangst bij Signify. Een bezoek aan het hoofdkantoor op de High Tech Campus met het Lighting Application Center in Eindhoven is zo ...

Oprechte aandacht bij Nederlandse Loterij

04 december 2020

Zelfs als je niets hebt gewonnen, is het een feest om bij Nederlandse Loterij op bezoek te zijn. De grootste kansspelorganisatie van Nederland won daarom de eerste ‘meest Welkome! bezoekbeleving’ verkiezing van Welkom!. Wat maakt de ...

Warm welkom bij Crédit Agricole

24 september 2019

Professionaliteit en het ‘oprechte ontvangstgevoel’. Voor Sandra Beekman, Hoofd Receptioniste bij kredietverstrekker Crédit Agricole Consumer Finance zijn het dé ingrediënten van een fijne bezoekbeleving. ‘Uitstralen dat we ons vak leuk vinden, dat vind ik het allerbelangrijkste’, ...

Vraag de Welkom! scan aan

De Welkom! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.



  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gastvrij én veilig: lees er alles over in onze whitepaper "GastVeiligheid":

Download de whitepaper Sluiten