Klantverhalen

Welkom! creëert een bezoekbeleving die past bij de bedrijfscultuur en identiteit van het bedrijf. Lees in onze klantverhalen hoe we zorgen voor de juiste bezoekbeleving bij onze klanten.

Warm welkom bij Crédit Agricole

24 september 2019

Professionaliteit en het ‘oprechte ontvangstgevoel’. Voor Sandra Beekman, Hoofd Receptioniste bij kredietverstrekker Crédit Agricole Consumer Finance zijn het dé ingrediënten van een fijne bezoekbeleving. ‘Uitstralen dat we ons vak leuk vinden, dat vind ik het allerbelangrijkste’, ...

Metamorfose voor ontvangst Chemours

25 maart 2019

Van een ouderwets jaren ’80 stijltje naar een lichte, ruime, moderne look. De ontvangstruimte bij chemiebedrijf Chemours en DuPont in Dordrecht heeft een metamorfose ondergaan. Een spannend en uitdagend project, van A tot Z verzorgd door ...

Persoonlijke aandacht bij Holla Advocaten

13 oktober 2017

Cliënten in real life hetzelfde gevoel geven als tijdens een bezoek aan de website. Dat was de wens van Holla Advocaten. Met advocaten die van de site afspatten en schrijven écht betrokken te zijn bij hun ...

Gastvrij Arnhem blijft investeren in hospitality

16 mei 2017

Het gevecht om de klant zal bij de overheid niet snel plaatsvinden. Toch staat goed klantcontact bij gemeentes hoog op de agenda. De gemeente Arnhem heeft het streven naar een gastvrije organisatie zelfs opgenomen in haar ...

Kiezen voor continuïteit en respect voor cultuur

27 maart 2015

Ziekte, vakantie en calamiteiten maken afdelingen kwetsbaar. ProBiblio in Hoofddorp, de provinciale serviceorganisatie voor bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland koos daarom voor de service van Welkom!; een keuze voor continuïteit en professionaliteit.

Vraag de Welkom! scan aan

De Welkom! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.