Nieuws & opinie

De wereld van hospitality is continu in beweging. We delen graag onze kennis en ervaring met u in de vorm van whitepapers, blogs en artikelen.

Artikel

Hoe hospitality bijdraagt aan uw bedrijfsresultaat

21 oktober 2014

Hospitality geeft u en uw bezoekers niet alleen een goed gevoel, het heeft ook invloed op uw cijfers. Lukt het u een 9 of zelfs een 10 te scoren bij uw bezoeker? Dan kunt u erop ...

Artikel

Samenwerken is de trend: vorm één facilitair team

17 september 2014

Klantvriendelijkheid, menselijkheid en vertrouwen: opdrachtgevers zijn niet alleen tevreden met resultaten, ze verwachten topservice. Volgens Welkom! en Securitas managers Ursula Buiteman en Martijn Janssen is dat alleen mogelijk als ketenpartners samenwerken: ‘Vorm één facilitair team.’

Artikel

Verdiep en verbeter de bezoekbeleving – 5 tips!

02 juli 2014

U wilt het uw gasten zo aangenaam mogelijk maken, en natuurlijk streeft u ook naar een optimale bezoekbeleving. Ursula Buiteman, business developer bij Welkom! geeft vijf tips hoe u de bezoekbeleving van uw gasten kunt verdiepen ...

Artikel

Gastvrijheid is geen luxe maar noodzaak

20 juni 2014

Welkom zijn en je ergens welkom voelen, dat zijn twee heel verschillende dingen. Kon je je vroeger onderscheiden door klantvriendelijk en gastvrij te zijn, tegenwoordig is het een noodzakelijke voorwaarde om als bedrijf te kunnen blijven ...

Artikel

Securitas lanceert nieuw hospitalitylabel Welkom!

16 juni 2014

Vandaag is het nieuwe hospitalitylabel van Securitas gelanceerd: Welkom!

Artikel

Checklist voor een goede receptionist

02 juli 2013

Een onbeleefde receptionist is één van de grootste irritaties van bezoekers van een organisatie. Een top ontvangst kan het verschil maken voor jouw bedrijf. Waar herken je een goede receptionist aan?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste hospitality nieuws. Meld u aan voor de Welkom! nieuwsbrief.