Nieuws & opinie

De wereld van hospitality is continu in beweging. We delen graag onze kennis en ervaring met u in de vorm van whitepapers, blogs en artikelen.

Artikel

5 tips voor een gastvrij telefoongesprek

11 oktober 2018

U heeft maar één keer de kans om een onvergetelijke indruk te maken. Online, live, maar ook telefonisch. En dat is best een uitdaging in een tijd waarin mensen steeds minder graag de telefoon oppakken. Met ...

Artikel

Zo maak je je bezoekbeleving prikkelproof

05 oktober 2018

Het prikkelen van de zintuigen is al jaren een populair middel om klanten en bezoekers te verleiden. Toch pakken té veel prikkels lang niet bij iedereen goed uit. Welkom! vroeg de Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA) ...

Artikel

Minicursus oog voor detail

13 september 2018

Het oordeel van de gast is een mentale optelsom waarbij ieder detail van de bezoekbeleving telt. Niet zo gek dus dat oog voor detail een van de belangrijkste competenties is in hospitality. Maar wat houdt oog ...

Artikel

Inspiratie: gastvrij snacken op kantoor

03 september 2018

Wist u dat gezonde snacks op kantoor het meest gewaarde extraatje is? Werknemers die overdag gezond eten presteren ruim 25 procent meer. Dat geldt natuurlijk ook voor uw gasten. Welkom! ging op zoek naar inspiratie. Want ...

Artikel

Vakantiegevoel vasthouden? 5 tips

21 augustus 2018

Maanden kijken we ernaar uit, maar is het eenmaal zo ver dan lijkt de vakantie voorbij te vliegen. Met de napret is het vaak niet veel beter gesteld. Reden voor Welkom! om eens uit te zoeken ...

Artikel

Ontwikkel een security mindset in 6 stappen

09 augustus 2018

Uw gasten een veilig gevoel geven is misschien wel de belangrijkste voorwaarde voor een fijne bezoekbeleving. Hospitalitymedewerkers kunnen daar een grote bijdrage aan leveren. Maar hoe wordt u zich bewust van veiligheidsrisico’s en eventuele dreiging? Wij ...