Nieuws & opinie

De wereld van hospitality is continu in beweging. We delen graag onze kennis en ervaring met u in de vorm van whitepapers, blogs en artikelen.

Artikel

Waar het allemaal om draait: het verblijf

12 juni 2019

Eerder bespraken we hoe belangrijk het eerste en laatste contactmoment is in de hospitality. Deze laten een blijvende indruk achter bij uw gasten. Maar vergeet vooral ook het verblijf niet.

Artikel

Gelukscoach moet geen gadget worden

31 mei 2019

Gelukkige medewerkers hebben een positief effect op de bezoekbeleving. Maar pas op, want gelukkig móeten zijn, kan averechts uitpakken, waarschuwt arbeids- en organisatiepsycholoog dr. Mirjam Baars. ‘Een gelukscoach moet geen gadget worden.’

Artikel

De kracht van diversiteit

20 mei 2019

Diversiteit is een hot topic. Uit steeds meer studies blijkt dat diversiteit zorgt voor intelligentere, beter presterende organisaties waarin medewerkers en bezoekers zichzelf herkennen. Diversiteit is dan ook niet langer een nice to have maar een ...

Artikel

Goed excuses maken, hoe doet u dat?

14 mei 2019

Natuurlijk doet u er alles aan om uw gasten een optimale bezoekbeleving te geven. Toch gaat er weleens iets mis; de koffie is te slap, een gast is niet op tijd aangemeld, de uitrijkaart werkt niet. ...

Artikel

IKEA: ‘Aandacht maakt alles mooier’

10 mei 2019

Volgens kenners is het het meest hospitality gerichte retailbedrijf ter wereld. Je kunt er eten, je wordt begeleid door de winkel zonder na te hoeven denken. En alles wat met huiselijkheid te maken heeft, is voorhanden. ...

Artikel

Moment van de waarheid: de ontvangst

01 mei 2019

Elk contactmoment, direct of indirect, bepaalt de beeldvorming over uw bedrijf. Toch zijn er momenten waarop het er extra op aankomt. De ontvangst is zo’n moment. Ursula Buiteman, Business Developer bij Welkom! geeft tips voor een ...

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste hospitality nieuws. Meld u aan voor de Welkom! nieuwsbrief.