Nieuws & opinie

De wereld van hospitality is continu in beweging. We delen graag onze kennis en ervaring met u in de vorm van whitepapers, blogs en artikelen.

Artikel

Muziek als onderdeel van de bezoekbeleving

20 november 2017

De juiste muziek kan ervoor zorgen dat bezoekers zich beter op hun gemak voelen, vaker terugkomen én meer uitgeven. Wij vroegen Mascha Felix van Sena naar de meerwaarde van muziek in de bezoekbeleving.

Whitepaper

Verbeter uw gastvrijheid met de ideale klantreis

10 november 2017

Klant- en bezoekbeleving is hot. Steeds meer organisaties streven naar de beste klantervaring. Het maken van de ideale klantreis (customer journey) kan u daarbij helpen.

Artikel

Ontspannen in de wachtruimte: 6 tips

23 oktober 2017

In een tijd waarin druk zijn normaal lijkt, zien we wachten vaak als onnodige tijdsverspilling. Terwijl een prettige wachtruimte de ultieme plek kan zijn om tot rust te komen. Een fijn tijdschrift, interieur dat bijdraagt aan ...

Artikel

Klantcontact: ‘Minder service is geen optie’

19 oktober 2017

The only way is up. Dat is het thema waarmee zo’n 1000 klantadviseurs op 4 november in Den Haag met elkaar de strijd aangaan om de titel van ‘Beste Klantadviseur van het jaar.’

Artikel

Gastvrij overkomen? Een accent is briljant!

28 september 2017

Bij het maken van een gastvrije indruk spelen veel factoren een rol. Wist u dat uw stem daar een van is? Welkom! vroeg Spraak-, taal- en stempatholoog Pacelle van Goethem hoe stemgebruik een rol speelt in ...

Artikel

Voel je welkom op je flexplek: 5 tips

12 september 2017

De toename aan flexwerkers vraagt om een andere kijk op de inrichting van werkplekken. Efficiëntie is hierbij belangrijk, maar sfeer net zo goed. Hoe je een uitnodigende flexwerkplek creëert? Welkom! vroeg 5 experts om tips.