Het vertrek

Uw gast moet zich gedurende zijn gehele bezoek welkom voelen. Ook het allerlaatste contactmoment telt mee. Als uw gast het parkeerterrein afrijdt moet ook het afscheid bij de slagboom in lijn zijn met de identiteit van uw onderneming. Zo geven we uw gast een goed gevoel dat ook na zijn bezoek bijblijft.

#87 Actuele reisinformatie

U bent attent op het moment dat uw gast binnenkomt, maar u dient ook attent te zijn wanneer uw gast vertrekt. Binnen een optimale bezoekbeleving biedt u uw gast als service bij vertrek reisinformatie aan.

#98 Behulpzame host

Uw host is het eerste en laatste gezicht dat uw gast tijdens zijn bezoek tegenkomt. Bij vertrek dient uw host te weten van wie zij glimlachend afscheid neemt en wat voor soort afspraak uw gast gehad heeft. Dit maakt het afscheid echt persoonlijk.

#106 Fris flesje water

Uw bezoekbeleving verlengen we ook als uw gast eenmaal op weg is. Na een intensieve afspraak kan uw gast honger of dorst hebben. Als extra service kunt u een appel of flesje water meegeven. Ook een sample van uw product stimuleert de positieve indruk.

#108 Voldoende bewegwijzering

Om uw bezoekbeleving na het verblijf in tact te houden moeten de parkeerplaatsen ook bij vertrek goed te vinden te zijn. Vanuit het gebouw of door een host moet hiernaar verwezen worden. Ook op het parkeerterrein zelf moet de auto gemakkelijk terug te vinden zijn. Dit draagt bij aan het gevoel van A tot Z welkom te zijn.

#110 Netheid omgeving

Om uw gast ook met een goed gevoel te laten vertrekken dient de omgeving rondom uw pand opgeruimd te zijn. Het parkeerterrein dient schoon te zijn, ook een lelijke prullenbak in het zicht kan de laatste indruk verstoren.

Bekijk ook de andere contactmomenten

Weten hoe gastvrij uw organisatie is?

De Welkom! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.

Vraag de Welkom! scan aan