Het verblijf

De allereerste indruk van uw gast is goud waard, maar de indrukken tijdens zijn verblijf zijn net zo belangrijk. De vele contactmomenten tijdens het verblijf moeten uw gast professioneel en warm welkom heten. Van de juiste temperatuur in de vergaderruimte tot aan comfortabele stoelen.

#71 Comfortabel meubilair

Het grootste gedeelte van het verblijf zit uw gast op een stoel. Comfortabele stoelen zijn daarom essentieel. Naast het feit dat ze comfortabel zitten, moeten ze ook brandschoon zijn en aansluiten op uw imago. Zo voelt uw gast zich bij u thuis.

#74 Goed licht

Om de activiteiten in de vergaderruimte zo optimaal mogelijk te laten verlopen moeten alle randvoorwaarden in orde zijn. Licht speelt hierin een belangrijke rol. Wanneer dit kloppend is, kan uw gast zich beter focussen en versterkt dat zijn bezoekbeleving.

#77 Genoeg rust

Als uw gast met u of uw medewerkers in gesprek is mag hij niet gestoord worden door irrelevante elementen. Elke verstoring draagt bij aan een negatieve indruk van uw onderneming. Zorg er daarom altijd voor dat er geen onnodig geluid te horen is, er niet te veel kunst aan de muur hangt en dat alle benodigde techniek naar behoren functioneert.

#78 Aanpasbare temperatuur

De juiste temperatuur tijdens een vergadering zorgt voor een goede werkatmosfeer. Het is belangrijk om de temperatuur altijd te kunnen aanpassen. Je welkom voelen zit hem ook in een succesvolle meeting.

#79 Goede catering

Catering is in een vergaderruimte vaak aanwezig. Het is echter van belang om goed stil te staan bij de manier hoe het geserveerd wordt en of hetgeen aangeboden wordt past bij het doel van de meeting. Alleen dan verrijkt het de bezoekbeleving van uw gast.

Bekijk ook de andere contactmomenten

Weten hoe gastvrij uw organisatie is?

De Welkom! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.

Vraag de Welkom! scan aan