De ontvangst

U wilt dat anderen een positief beeld van u hebben. Voor u is het belangrijk, voor uw bedrijf is het noodzakelijk. Elk contactmoment, direct of indirect, met uw doelgroep bepaalt de beeldvorming over uw bedrijf. Zoals de host die met een glimlach uw gast een kopje koffie aanbiedt. En zo zijn er nog 54 andere contactmomenten binnen de ontvangst.

#23 Gastvrije host

Uw host is hèt gezicht van uw onderneming. Met de uitstraling en het taalgebruik die aansluiten op het gevoel dat u wilt overbrengen, ontvangt zij uw gasten. Ze is volledig op de hoogte van wat er binnen uw onderneming speelt en zorgt dat uw gasten zich welkom voelen.

#37 Passende kunst

Elk contactmoment binnen uw bezoekbeleving vertelt het verhaal van uw onderneming. Kunst speelt hierin een prominente rol. Het gaat hierbij niet sec om smaak, maar des te meer om of het aansluit bij de identiteit van uw onderneming. Alleen zo brengt u het juiste gevoel over.

#44 Vers kopje koffie

Om uw gast goed welkom te heten is het actief aanbieden van een kopje koffie noodzakelijk. Een kopje koffie met iets lekkers erbij, dat in lijn ligt met uw imago, zorgt er met de juiste manier van aanbieden voor dat de eerste indruk gelijk raak is.

#47 Verzorgd leesmateriaal

Als uw gast op zijn afspraak wacht is het aanbieden van leesmateriaal een aangenaam tijdverdrijf. Het is noodzakelijk dat de (dag)bladen er verzorgd uitzien en actueel zijn, maar sluiten ze ook aan op uw imago?

#48 Toegankelijke Wi-Fi

Het aanbieden van Wi-Fi is een belangrijke wachtverzachter. Om het echt onderdeel van uw bezoekbeleving te laten zijn moet de drempel om er gebruik van te maken voor uw gasten zo laag mogelijk zijn. Op deze manier draagt het direct bij aan een positieve bezoekbeleving.

Bekijk ook de andere contactmomenten

Weten hoe gastvrij uw organisatie is?

De Welkom! scan is geheel vrijblijvend en brengt tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.

Vraag de Welkom! scan aan